Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Ιστορίες υγείας



Είμαι 35 ετών και το ιστορικό μου έχει ως έξης: το 2007 βρήκα ότι έχω ήπια χονδροπάθεια και στα 2 πόδια. Το 2010 μετά από εντόνους πόνους στο στήθος και  μετά από γαστροσκόπηση βρήκα ότι έχω 3 εκ. διαφραγματοκήλη και κατά συνέπεια γαστροοιφαγική παλινδρόμηση. Από το 2011 άρχισα να έχω προβλήματα με την μύτη μου και το αναπνευστικό μου γενικά(όλο τον χειμώνα είμουν μονίμως μπουκωμένος) και αφού άρχισα να κάνω 2-3 αμυγδαλίτιδες το χρόνο οι γιατροί μου σύστησαν να εγχειρήσω το διάφραγμα μου(το οποίο και δεν έκανα). Το 2012 μετά από ίλιγγους που είχα βρήκα ότι έχω ίλιγγο θέσεως(από αυχένα) ο όποιος άλλες φόρες είναι αρκετά ενοχλητικός και άλλες όχι. Αρχές του 2013 μετά από εντόνους πόνους στους καρπούς μου, μου διαγνώστηκε σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα. Αργότερα μέσα στο 2013 μετά από έντονο περπάτημα στις διακοπές μου(αν είσαι τυχερός…) είχα εντόνους πόνους στο αριστερό πόδι που μετά από διάγνωση μου είπε ο γιατρός ότι είναι φλεβίτης. Τον 9/2013 νοσηλεύτηκα στο νοσοκομείο για 1 εβδομάδα με εντόνους πόνους στο αριστερό μέρος της κοιλίας οπού διαγνώστηκε βαριά μορφή εκκολπωματίτιδας και μετά από 7 μέρες ενδοφλέβιας διπλής αντιβίωσης ciproxin και flagyl όπως και όρο και αφού γλύτωσα ευτυχώς την κολεκτομή πήγα σπίτι μου ένα μάτσο χαλιά οπού συνέχισα την αντιβίωση για 10 μέρες όπου οι πόνοι συνέχισαν να είναι ανυπόφοροι και ο γιατρός είπε ότι είναι ακόμη νωρίς και ότι έπρεπε να συνεχίσω για άλλες 40 ημέρες αντιβίωση διότι η περίπτωση μου είναι σοβαρή και δεν ήξερε πόσα εκκολπώματα έχω και ποσά μεγάλα είναι παρόλο που είχα κάνει αξονική. Αφού πήγα μια βόλτα στην Θεσσαλονίκη για δουλειά ο φίλος μου ο Μιχάλης με κέρασε ένα τσάι με γανόδερμα και ο φίλος μου ο Παύλος ένα μεγάλο ποτήρι χυμό noni. τα ήπια και έφυγα να κάνω τις δουλειές μου χωρίς να δω κάτι άμεσα σε διαφορά. Το βραδύ οδηγώντας και γυρνώντας σπίτι μου δεν μπορώ να πω ότι δεν πονούσα αλλά η διάθεση μου ήταν πολύ καλύτερη και μονό αυτό μου έφτανε προς στιγμήν. Μέτα από 3 μήνες και καταναλώνοντας τσάι με γανόδερμα, σκόνη γανοδέρματος (GLcordypine και noni είμαι πολύ καλυτέρα σε σύγκριση με όλα τα προβλήματα υγείας που είχα. τα ποδιά μου δεν με πονάνε πια δεν έχω παλινδρόμηση ακόμα και αν φάω ‘’δύσκολα’’ φαγητά για το στομάχι μου όπως πίτες σάλτσες κ.τ.λ. ο ίλιγγος έχει σχεδόν εξαφανιστεί όπως και ο πόνος στους καρπούς μου και το έντερο έχει κάνει διαφορά αλλά θέλει ακόμα λίγο δουλεια,τουλαχιστον έτσι το νιώθω εγώ. Το  σημαντικότερο είναι βεβαία ότι η διάθεση μου είναι καλύτερη από ποτέ και αυτό από μονό του είναι επίτευγμα μετά από αυτά που έπαθα. Είμαι φανατικός οπαδός του γανοδέρματος και της DXN. Θα μπορούσα να γραφώ άλλες 10 σελίδες αλλά είναι άσκοπο να πω κάτι παραπάνω. Δοκιμάστε το και φτιάξτε την υγεία σας και την δικιά σας ιστορία υγείας. Να είστε καλά.

Στέλιος Βέροια.


ΨΩΡΙΑΣΗ / ANAIMIA
Ψωρίαση: Η κυρία Κατερίνα υποφέρει από την ψωρίαση. 'Οταν είδα το πρόβλημα -σε έξαρση - στα πέλματα και τους αστραγάλους της, της έδωσα απλά μία μπάρα σαπούνι Ganozhi με Γανόδερμα. Τη δεύτερη φορά που άφησε τον πλούσιο αφρό του να δράσει επάνω στις πληγές, είχε ήδη ανακουφιστεί από τον πόνο και τη φαγούρα. Δύο μέρες μετά, τα σημάδια είχαν σχεδόν επουλωθεί. Κάθε φορά επιβεβαιώνεται : ΟΠΟΥ ΑΚΟΥΜΠΑ, ΓΙΑΤΡΕΥΕΙ !
Η. Γ.

Ψωρίαση - Αϋπνίες
Παιρνω απο το φλεβαρη του 2012 cream και black coffee.Προσθεσα κ το NONI οπου πινω καθε μερα το πρωι 30ml νυστικη μαζι με ενα ποτηρι νερο.Βλεπω μεγαλη βελτιωση με τον υπνο μου.
Το πιο σημαντικοτερο ειχα ψωριαση χαμηλα στα χερια και στο κεφαλι. Μετα απο 5 μηνες περιπου η ψωριαση εχει εξαφανιστει. Δεν θα σταματησω να πινω τον ωραιο καφε μου.Εννοειται και το νονι.
Π. Π.

Πυρετός – Δερματικά Προβλήματα
Εδώ και 9 μήνες εγώ και οι οικογένεια μου δεν χρησιμοποιούμε τα φάρμακα , δεν έχουμε καλεσει τον γιατρό. έχω 3 ετών εγγονή που ήταν συνέχεια άρρωστη, με 40 πυρετό , εχει αμυγδαλίτιδα ,από τότε που πίνει σοκολάτα και τσάι με γανοδερμα δεν έχει κάνει παυρετό !
Πριν λίγο παρατήρησα ότι πάνω στη μύτη μου βγήκε κάτι σαν κρεατοελιά με ενοχλούσε πολύ Είχα RG σε σκόνη κι έβαλα πάνω στη κρεατοελιά ένα βράδυ Το επόμενο πρωί είχε αξαφανιστεί τελείως!
Τ. Μ.

ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΗΤΑΝ Η ΣΧΕΔΟΝ ΜΟΝΙΜΗ ΦΑΓΟΥΡΑ ΣΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ!!..ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΣΩΘΗΚΑ???..ΠΛΕΝΩΝΤΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΣΑΠΟΥΝΙ ΑΠΟ ΓΑΝΟΔΕΡΜΑ!!..ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΠΥΡΑΚΙ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΒΑΖΩ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑ ΓΑΝΟΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΠΥΡΑΚΙΑ!!!
A.X.

ΕΙΧΑ ΔΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΗ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΤΟ ΣΑΠΟΥΝΙ Ganozhi για τον μικρο της ΓΙΟ 9 ετων που εχει ξηροδερμια σε ολο του το σωμα!Σημερα μου παραγγειλε το σαπουνι και το Ganozhi Αφρόλουτρο!Το παιδι απο τα πρωτα κιολας πλυσιματα η ξηροδερμια εξαλειφθηκε!!!!!!!!
Τ.Γ.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΕΡΜΑΤΙΚΗ ΚΥΣΤΗ (ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ).
Αυτό που συνέβη είναι τρομερό. Τι έγινε λοιπόν...είχα τρείς μεγάλες κύστες. Ο χειρούργος αφέρεσε τις δύο και την τρίτη στο πρόσωπο δεν μπόρεσε. Την είχα και με ταλαιπωρούσε (με αντιβιώσεις και κρέμες) πάνω από δυο χρόνια! Ξεκίνησα απλά καφέ με γανόδερμα και μετά από κατανάλωση τριών μηνών, χωρίς να κάνω κάτι άλλο, αντέδρασε κι άνοιξε μόνη της, έβγαλε οτι είχε υποδερμικά, και αυτό ήταν... τέλος. Είμαι κατενθουσιασμένος με την αποτελεσματικότητα.
Σ. Φ.



Χρόνια Μετεγχειρητική Αϋπνία
Από γενηθής είχα σύνδρομο άνω θωρακικού στομίου λόγω υπεράριθμων πλευρών αμφότερα. Έκανα εγχείρηση πριν από 21 χρόνια. Αυτό μου άφησε πρόβλημα στα νεύρα από την μέση και πάνω και έτσι δεν μπορούσα να κοιμηθώ για χρόνια φυσιολογικά. Αυτό μου έφερε μεγάλη κατάπτωση. Πίνοντας τον καφέ, σταδιακά αυξήθηκαν οι ώρες ύπνου και έφτασα να κοιμάμαι κανονικά, εκείνη την ημέρα δήλωσα φανατικός του καφέ της DXN. Είμαι 66 ετών και έχω να κοιμηθώ έτσι από την νεανική μου ηλικία, ενώ πρωτύτερα καθόμουν 12 ώρες στο κρεβάτι και σηκωνόμουν κουρασμένος.
Τ. Ν.

Ποιότητα Ύπνου.
Καταναλώνω διαρκώς τον καφέ με γανόδερμα της DXN καθώς και τη σκόνη. Η ποσότητα που λαμβάνω είναι 3 δόσεις τη μέρα. Είναι φοβερή η διαφορά στην ποιότητα του ύπνου και στο πόσο τον ρύθμισε σχετικά άμεσα κατά τον 1ο μήνα κατανάλωσης. Δεν είχα καταλάβει ότι μπορεί να έχω πρόβλημα, κοιμόμουν 3, 4 τα ξημερώματα, έβλεπα τηλεόραση ή έκανα οτιδήποτε και έλεγα ότι απλά δε νυστάζω. Το πρωί ξύπναγα 8 και κουρασμένος. Αυτό όμως δεν είναι σωστό, ο οργανισμός χρειάζεται ύπνο και ποιοτικό ύπνο τις ώρες που πρέπει. Κάνει ανάπλαση ιστών, επιδιορθώσεις κ.α. το βράδυ. Δεν εγκαταλείπω την DXN ούτε το γανόδερμα, υπάρχει ποιότητα.
Σ. Φ.

Είχα πάνω από 2 χρόνια να κοιμηθώ καλά, αφού ξύπναγα το βράδυ και έμενα άγρυπνη για 2 και περισσότερο ώρες.Η κάθε μέρα ήταν εξαντλητική και ήμουν συνεχώς κουρασμένη.Από τον Οκτώβρη του 2012, χρησιμοποιώ τον καφέ της DXN και την σπιρουλίνα και είδα άμεσα αποτελέσματα στην ποιότητα του ύπνου μου.Κοιμάμαι όλη τη νύχτα και δεν νοιώθω πια εξαντλημένη.
Ν. Ε.

Αντιστροφή Ύπνου
..."Τί είναι αυτό;" Ρώτησα την Ελένη μόλις μου είπε ότι το είχε. Στη συνέχεια, μου εξήγησε ότι είχε χρόνια να κοιμηθεί νύχτα, ενώ κοιμόταν σχεδόν όλη την ημέρα. Αυτό της είχε δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην οικογενειακή, επαγγελματική και κοινωνική της ζωή.
Ο λόγος που μου ανέφερε το πρόβλημά της; Ήταν ότι αυτό είχε ... εξαφανιστεί !! 
Τι είχε συμβεί; Ξεκίνησε να παίρνει γανόδερμα (RG και GL) για την αντιοξειδωτική και αποτοξινωτική του δράση, και 3 εβδομάδες μετά, το πρόβλημα του ύπνου έπαψε να υπάρχει. Τόσο απλά.Δεν πιστεύω στα λόγια. Θέλω αποτελέσματα.
Ο.Μ.


Το πρόβλημα μου ήταν η σπαστική κολίτιδα. Είχα έντονους πόνους σχεδόν καθημερινά. Από την ημέρα που ξεκίνησα να πίνω τον υπέροχο καφέ με γανοδερμα, ξέχασα τι σημαίνει πρήξιμο και πόνος στο έντερο. Εμπιστεύομαι απόλυτα τα προϊόντα μας γιατί νιώθω πιο υγιείς.
Α. Β.

Τα τελευταία χρόνια τα προβλήματα με το έντερο μου ήταν πολλά και επίπονα, με αποτέλεσμα να κάνω ένα σωρό εξετάσεις για να βρω τι μου συμβαίνει.Μετεωρισμός,ξαφνικές διάρροιες και έντονος πόνος άρχισαν να υποχωρούν μόλις άλλαξα τον καφέ μου με τον καφέ της DXN. Η υγεία μου έχει βελτιωθεί, καθώς και η διάθεσή μου!!
Ν. Ε.


Λόγω ιστορικού με αυστραλιανό αντιγόνο οι τακτικές εξετάσεις είναι αναγκαίες .Οι τελευταίες έδειξαν ότι έχω δύο πολύποδες στην χοληδόχο κύστη.Σύσταση του γιατρού ήταν να προσέχω την διατροφή μου και να κάνω συχνές εξετάσεις.Ψάχνοντας στο ίντερνετ για πληροφορίες , είδα μια διαφήμιση για το γανόδερμα.Εδώ και ένα χρόνο περίπου πίνω καφέ με γανόδερμα και παίρνω συμπληρώματα διατροφής με γανόδερμα.Οι τελευταίες εξετάσεις που έκανα έδειξαν ότι από τους δύο πολύποδες που είχα έμεινε μόνο ένας πολύ μικρός.Συνεχίζω να πίνω καφέ με γανόδερμα και συμπληρώματα.
K.K

 Όγκος στις Ωοθήκες
Η μητέρα μου με καρκίνο στις ωοθήκες (όγκος 20 εκατοστά), που οι γιατροί της έδιναν 1 μήνα ζωής, έκανε θεραπεία με GL (μυκήλιο 18 ημ.) και μετά από 2 μήνες ο όγκος ελλατώθηκε στα 11 εκατοστά και οι λεμφαδένες που είχαν πρόβλημα, τώρα δεν έχουν! Το δε ασκητικό υγρό που υπήρχε πριν, τώρα εξαφανίστηκε! Οι γιατροί της είπαν ότι παρουσίασε "θεαματική βελτίωση"!
Μ. Φ.

ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕI ΠΟΛΛΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΚΦΥΛΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΚΥΣΤΗ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ(ΤΩΡΑ ΕΚΑΝΑ ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ) Η ΚΥΣΤΗ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ. Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΗΝΕΙ ΚΑΡΚΙΝΟΣ! ΕΓΩ ΓΙΑ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΕΡΝΩ RG KAI GL ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΗΜΙΚΡΑΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ.
A.X.

Με μεταστατικό όγκο 7,5 εκ. η πελάτισσά μας. Δεν δέχτηκε χημειοθεραπεία. Σε 3 μήνες μόνο με 4 κάψουλες GL είχαμε αποτελέσματα: συρρίκνωση στα 5,3 εκ. και στάση της μετάστασης. 
Οι γιατροί ερωτώντας πώς τα κατάφερε χωρίς ιατρική βοήθεια, η ίδια απάντησε ότι χρησιμοποιεί σκευάσματα εναλλακτικής ιατρικής.
Ξ.Ο.

Oι γιατροί του πατέρα μου στο Θεαγένειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης μας είπαν ότι ο πατέρας μου θα χρειαζόταν χειρουργική επέμβαση και μετά χημειοθεραπείες για τα θηλώματα κύστης που είχε εδώ και πολλά χρόνια. Και πράγματι κατά την διάρκεια εκείνου του δύσκολου μήνα κυριολεκτικά τον "πλάκωσα" στο γανόδερμα έχοντα διαβάσει για τις αντικαρκινικές ιδιότητες που έχει. Και τα αποτελέσματα ήταν παρά πάρα πολύ καλά. Κανένας πυρετός κατά την διάρκεια των χημειοθεραπειών και κατά την τελική κυστεοσκόπηση αργότερα τα θηλώματα είχαν σχεδόν εξαφανιστεί!!
Α.Γ.


Αν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε τα υπέροχα προϊόντα μας επισκεφθείτε το site μας : http://stelios.dxnnet.com/products

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου